Регламент КМРС з дисципліни "Інфекційні хвороби", 5 курс

Регламент КМРС з дисципліни "інфекційні хвороби", 5-й курс

Посилання на освітні платформи для онлайн занять

Mix.sumdu.edu.ua, Zoom, Google meet, електронна скринька.

Засоби зворотного зв’язку із групою щодо отримання та опрацювання виданих матеріалів

Mix.sumdu.edu.ua, Zoom, Google meet, електронна скринька, особистий кабінет.

Політика щодо відвідування

Студент має відвідати 100 % практичних. У випадку пропуску занять студент повинен відпрацювати пропущене заняття відповідно до розкладу відпрацювання, затвердженому на кафедрі за наявності відповідного розпорядження деканата.

Політика оцінювання

При оцінюванні знань, студенту за кожну годину практичного заняття присвоюється максимум 5 балів (оцінка виставляється в традиційній 4-х бальній системі оцінювання). Максимальна кількість балів, яку студент може отримати на практичних заняттях протягом навчального року – 100. Кількість балів студента вираховується за формулою: середнє арифметичне число із успішності поточних оцінок помножити на 20. За написання та захист історії хвороби присвоюються такі бали: «5» - 5 балів, «4» - 4 бали, «3» - 3 бали, «2» - 0 балів. Загалом за історію хвороби та за діагностичне тестування студент може максимально отримати по 10 балів, при цьому необхідний мінімум складає по 6 балів. Максимальна кількість балів за поточну навчальну діяльність студента - 120. Мінімальна (допуск до заліку) - 72 бали (60 балів за поточну успішність і по 6 балів за історію хвороби та тестування). Практично - орієнтований диференційований залік проводиться відповідно до розкладу наприкінці семестру. Оцінка за залік виставляється в традиційній 4 бальній системі оцінювання, при цьому, в цілому, оцінці «5» відповідає 80 балів, «4» - 64 бали, «3» - 48 балів, «2» - 0 балів, із них - оцінка за практичну та теоретичну підготовку складає по 40% від загальної суми балів контролю і відповідає - “5” – 32 бали, “4” – 25,6 балів, “3” – 19,2 бали “2” – 0 балів. Оцінка за тестування складає 20%, що відповідає –“5” – 16 балів, “4” – 12,8 балів, “3” – 9,6 балів “2” – 0 балів. ПМК зараховується студенту, якщо він набрав не менше 48 балів з 80. Загальна оцінка за дисципліну складається із суми набраних балів за поточну успішність та складання ПМК. Заохочувальні бали додаються до оцінки з дисципліни - за індивідуальний дослідницький проєкт балів, виступ на конференціі 5, стендова доповідь - 4, тези доповідей 3 бали), за підготовку мультмедійних презентацій 5 балів. Максимальна кількість цих балів не повинна бути більше 12, а загальний бал з дисципліни не може перевищувати 200.

Політика щодо дедлайнів та перескладання

У випадку, коли здобувач отримав незадовільну оцінку за практично - орієнтований диференційований залік, він повинен перескласти його на 21 тижні у вигляді тестування. Максимальна оцінка, яку може отримати здобувач за підсумковий модульний контроль (ПМК) - «3». Оцінка з дисципліни, яку здобувач отримує після перескладання ПМК, визначається як сума балів за поточну успішність та 48 балів за ПМК. У разі, коли здобувач знову не пересклав ПМК - друге перескладання проводиться у вигляді тестування в присутності комісії. Максимальна оцінка, яку він може отримати за ПМК - «3». Після другого перескладання ПМК всі поточні бали, які отримав студент з дисципліни, анулюються. Загальна оцінка за дисципліну, яку студент може отримати після 3-го перескладання ПМК не може бути більше «3», що відповідає 120 балам. Здобувач повинен перескласти ПМК до початку наступного семестру.

Політика щодо оскарження результатів оцінювання

Оскарженню можуть підлягати результати оцінювання з модульних та семестрових атестацій. Для цього здобувач має подати апеляцію на ім’я директора/декана у день проведення атестаційного заходу чи після оголошення результатів його складання, але не пізніше наступного робочого дня. За розпорядженням директора створюється комісія з розгляду апеляції.

За рішенням апеляційної комісії оцінка може змінюватися у разі встановлення порушень під час проведення атестацій.

Щодо академічної доброчесності

Всі роботи, визначені регламентом, повинні бути виконані здобувачем самостійно. Під час виконання письмового модульного або підсумкового контролю списування заборонене. Роботи здобувача вищої освіти не повинні містити плагіату, фактів фабрикації та фальсифікації списування. Під час вивчення дисципліни неприпустимими також є інші прояви академічної недоброчесності, перелік яких визначено Кодексом академічної доброчесності університету. У разі, якщо викладачем виявлено порушення академічної доброчесності з боку здобувача вищої освіти під час вивчення навчальної дисципліни, викладач має право вчинити одну з наступних дій:

- знизити на величину до 40 % включно кількість балів, отриманих при виконанні завдання на практичному занятті;

- надати рекомендації щодо доопрацювання обов’язкового домашнього завдання із зниженням підсумкової кількості отриманих балів на величину 25 % включно;

- не зараховувати обов’язкове домашнє завдання без надання права його перероблення;

- призначити перескладання письмового модульного або підсумкового контролю із зниженням підсумкової кількості отриманих балів на величину до 15 % включно;

- відмовити в перескладанні письмового модульного або підсумкового контролю.

Примітка.

Крім обов'язкової ІРС, що висвітлена в календарно-тематичному плані, передбачена інша форма ІРС:
- участь у студентському гуртку з підготовкою студентської роботи (публікація тез) + 4 бали до підсумкової оцінки в балах; - виступ на студентській конференції + 4 бали до підсумкової оцінки;
- призове місце в олімпіаді студентів - за 1 призове місце + 16 балів, за 2-е + 14 балів, за 3-е місце + 12 балів до підсумкової оцінки.

Примітка.
Структура І-го тура олімпіади з інфекційних хвороб:
- середній бал з практичних та підсумкових занять – не менше 4;
- комп’ютерне тестування з вивчених тем (50 запитань) – максимальний бал 5;
- розв’язування ситуаційних завдань “Крок 2 “ (завдання з вивчених тем, письмове тестування) – максимальний бал 5;
- практичні навички: огляд і обстеження хворого, формулювання та обґрунтування попереднього діагнозу, складання плану обстеження, призначення лікування, - максимальний бал 5.

Обновлено (21.09.2022 05:24)