№ з.п.
|
ТЕМА
|
Кількість годин
|
Змістовний модуль 1: Загальна епідеміологія. Доказова медицина
|
1.
|
Вчення про епідемічний процес. Значення епідеміології для громадського здоров’я. Основні епідеміологічні концепції. Протиепідемічні заходи в осередку інфекційного захворювання.
|
2
|
2.
|
Протиепідемічна та профілактична робота в практиці сімейного лікаря.
|
2
|
3.
|
Дезінфекція і стерилізація. Живі переносники збудників інфекційних хвороб. Дезінсекція. Дератизація.
|
2
|
4.
|
Імунопрофілактика інфекційних хвороб. Календар профілактичних щеплень. Оцінювання ефективності імунопрофілактики. Термінова імунопрофілактика.
|
2
|
5.
|
Доказова медицина та клінічна епідеміологія. Аналітична та експериментальна епідеміологія. Дизайн спостережних, аналітичних, експериментальних, епідеміологічних (клінічних) досліджень. Ієрархія доказовості епідеміологічних (клінічних) досліджень.
|
2
|
6.
|
Епідеміологічний метод дослідження та його структура. Епідеміологічна діагностика. Прогнозування розвитку епідемічного процесу. Планування протиепідемічних та профілактичних заходів.
|
2
|
7.
|
Епідеміологічна діагностика. Оперативний та ретроспективний епіданаліз. Основні статистичні методи, які використовують при проведенні епіданалізу
|
2
|
8.
|
Захист роботи з ретроспективного епідеміологічного аналізу. Підсумкове заняття зі змістового модуля 1.
|
2
|
Теми для самостійного вивчення
|
Класифікація дизайну епідеміологічних (клінічних) досліджень. Загальний огляд основних типів досліджень (описові, аналітичні, експериментальні та прогностичні). Описова епідеміологія. Групи ризику, території ризику, час ризику. Чинники ризику. Скринінгові дослідження.
|
|
Разом
|
10
|
Змістовний модуль 2: Спеціальна епідеміологія
|
9.
|
Протиепідемічні заходи в осередках інфекцій з фекально-оральним механізмом передавання (шигельози, сальмонельози, черевний тиф та паратифи, вірусні гепатити А, Е, холера).
|
2
|
10.
|
Протиепідемічні заходи в осередках інфекцій з аерозольним механізмом передавання (COVID-19, грип, дифтерія, менінгококова інфекція, епідемічний паротит, кір, вітряна віспа).
|
2
|
11.
|
Протиепідемічні заходи в осередках інфекцій з трансмісивним механізмом передавання (висипний тиф, хвороба Лайма, малярія, кліщовий енцефаліт, лейшманіози).
|
2
|
12
|
Протиепідемічні заходи в осередках інфекцій з контактним механізмом передавання (ВІЛ, вірусні гепатити В, С, D, G, SEN, TTV).
|
2
|
13.
|
Епідеміологічна характеристика інфекцій, пов’язаних з наданням медичної допомоги. Інфекційний контроль у медичних закладах. Рівні інфекційного контролю.
|
2
|
14.
|
Профілактичні та протиепідемічні заходи при особливо-небезпечних інфекціях (холера, чума, геморагічні гарячки). Карантинні заходи.
|
2
|
15.
|
Оцінка санітарно-епідеміологічного стану в умовах надзвичайних ситуацій та під час військового стану. Біологічна зброя та захист від неї
|
2
|
16.
|
Біологічна розвідка та ідентифікація бактеріологічної зброї
|
2
|
17.
|
Захист епідеміологічної карти.
завантажити бланк
|
2
|
Теми для самостійного вивчення
|
Принципи профілактики та протидії інфекційним захворюванням. Впорядкований перелік профілактичних та протиепідемічних заходів. Медико-санітарні заходи в осередках інфекційних захворювань.
|
|
Протиепідемічні заходи в осередках геморагічних лихоманок Марбурга, Ласа та Ебола
|
|
Протиепідемічні заходи в осередках інфекцій з трансмісивним механізмом передачі (висипний тиф, хвороба Бриля, малярія, кліщовий енцефаліт, Лайм-бореліоз, зоонозні рикетсіози).
|
|
Написання індивідуальної курсової роботи.
|
|
Разом
|
8
|
18.
|
Підсумковий модульний контроль:
|
2
|
практичної підготовки
теоретичної підготовки
|
1
|
1
|
|
РАЗОМ
|
36
|