Регламент дисципліни "Інфекційні хвороби" за спеціальністю "Педіатрія"

ПОЛІТИКИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Політика щодо академічної доброчесності

Всі роботи, визначені регламентом, повинні бути виконані здобувачем самостійно. Під час виконання письмового модульного або підсумкового контролю списування заборонене. Роботи здобувача вищої освіти не повинні містити плагіату, фактів фабрикації та фальсифікації списування.

Всі письмові роботи проходять перевірку унікальності з наступним аналізом викладачем результатів перевірки з метою визначення коректності посилань на текстові та ілюстративні запозичення.

Під час вивчення дисципліни неприпустимими також є інші прояви академічної недоброчесності, перелік яких визначено Кодексом академічної доброчесності університету.

У разі, якщо викладачем виявлено порушення академічної доброчесності з боку здобувача вищої освіти під час вивчення навчальної дисципліни, викладач має право вчинити одну з наступних дій:

- знизити на величину до 40% включно кількість балів, отриманих при виконанні завдання на практичному занятті;

- надати рекомендації щодо доопрацювання обов’язкового домашнього завдання із зниженням підсумкової кількості отриманих балів на величину 25% включно;

- не зараховувати обов’язкове домашнє завдання без надання права його перероблення;

- призначити перескладання письмового модульного або підсумкового контролю із зниженням підсумкової кількості отриманих балів на величину до 15% включно;

- відмовити в перескладанні письмового модульного або підсумкового контролю.


Політика щодо використання інструментів штучного інтелекту при виконанні завдань навчальної дисципліни

Політика використання інструментів штучного інтелекту (ChatGPT, Tome тощо) оголошується викладачем на початку курсу.

Несанкціоноване використання інструментів штучного інтелекту є порушенням академічної доброчесності.


Політика щодо використання матеріалів з джерел відкритого доступу

При використанні здобувачами освіти матеріалів з джерел відкритого доступу для підготовки робіт, визначених силабусом та регламентом навчальної дисципліни, вони обов'язково мають дотримуватись умов ліцензій Creative Commons на використання об'єктів авторського права.


Політика щодо відвідування

Студент має відвідати 100% практичних та 60% лекційних занять. У випадку пропуску занять студент повинен відпрацювати пропущене заняття відповідно до розкладу відпрацювань, затвердженому на кафедрі за наявності відповідного розпорядження деканата.


Політика щодо дедлайнів та перескладання

У випадку, коли здобувач отримав незадовільну оцінку за практично - орієнтований диференційований залік, він повинен перескласти його на 21 тижні у вигляді тестування.

Максимальна оцінка, яку може отримати здобувач за підсумковий модульний контроль (ПМК) - «3».

Оцінка з дисципліни, яку здобувач отримує після перескладання ПМК, визначається як сума балів за поточну успішність та 48 балів за ПМК. У разі, коли здобувач знову не пересклав ПМК - друге перескладання проводиться у вигляді тестування в присутності комісії. Максимальна оцінка, яку він може отримати за ПМК - «3». Після другого перескладання ПМК всі поточні бали, які отримав студент з дисципліни, анулюються. Загальна оцінка за дисципліну, яку студент може отримати після 3-го перескладання ПМК не може бути більше «3», що відповідає 120 балам. Здобувач повинен перескласти ПМК до початку наступного семестру.


Політика щодо оскарження результатів оцінювання

Оскарженню можуть підлягати результати оцінювання з модульних та семестрових атестацій. Для цього здобувач має подати апеляцію на ім’я директора/декана у день проведення атестаційного заходу чи після оголошення результатів його складання, але не пізніше наступного робочого дня. За розпорядженням директора створюється комісія з розгляду апеляції.

За рішенням апеляційної комісії оцінка може змінюватися у разі встановлення порушень під час проведення атестацій.


Критерії оцінювання

Політика оцінювання


При оцінюванні знань, студенту за кожну годину практичного заняття присвоюється максимум 5 балів (оцінка виставляється в традиційній 4-х бальній системі оцінювання). Максимальна кількість балів, яку студент може отримати на практичних заняттях протягом навчального року – 100.

Кількість балів студента вираховується за формулою: середнє арифметичне число із успішності поточних оцінок помножити на 20. За написання та захист історії хвороби присвоюються такі бали:

«5» - 5 балів, «4» - 4 бали, «3» - 3 бали, «2» - 0 балів. Загалом за історію хвороби та за діагностичне тестування студент може максимально отримати по 10 балів, при цьому необхідний мінімум складає по 6 балів. Максимальна кількість балів за поточну навчальну діяльність студента - 120. Мінімальна (допуск до заліку) - 72 бали (60 балів за поточну успішність і по 6 балів за історію хвороби та тестування). Практично - орієнтований диференційований залік проводиться відповідно до розкладу наприкінці семестру. Оцінка за залік виставляється в традиційній 4 бальній системі оцінювання, при цьому, в цілому, оцінці «5» відповідає 80 балів, «4» - 64 бали, «3» - 48 балів, «2» - 0 балів. ПМК зараховується студенту, якщо він набрав не менше 48 балів з 80. Загальна оцінка за дисципліну складається із суми набраних балів за поточну успішність та складання ПМК. Заохочувальні бали додаються до оцінки з дисципліни - за індивідуальний дослідницький проєкт балів, виступ на конференціі 5, стендова доповідь - 4, тези доповідей 3 бали), за підготовку мультмедійних презентацій 5 балів. Максимальна кількість цих балів не повинна бути більше 12, а загальний бал з дисципліни не може перевищувати 200.


Останнє оновлення (Понеділок, 20 листопада 2023, 12:15)