Регламент КМРС Епідеміологія та принципи доказової медицини

Регламент курсу "епідеміологія і принципи доказової медицини"
Кредитно-модульна система передбачає вивчення загальної, спеціальної епідеміології, структурованої на змістові модулі як логічно завершених частин навчальної програми. Оцінка за модуль визначається як сума оцінок щоденного опитування теоретичної та практичної підготовки та комп’ютерного тестування за темами, які передбачені модулем (включаючи розділи самостійної роботи).

Політика щодо відвідування

Студент має відвідати 100 % практичних та 100 % лекційних занять. У випадку пропуску занять студент повинен відпрацювати пропущене заняття відповідно до розкладу відпрацювань, затвердженому на кафедрі за наявності відповідного розпорядження деканата.

Політика оцінювання

При засвоєнні матеріалів модулю студенту за кожне практичне заняття присвоюється максимум 7 балів (оцінка виставляється в традиційній 4 бальній системі оцінювання). Максимальна кількість балів, яку студент може отримати на практичних заняттях протягом навчального року – 84. За захист роботи з ретроспективного епідеміологічного аналізу присвоюються такі бали: «5» - 10 балів, «4» - 8 балів, «3» - 6 балів, «2» - 0 балів. Захист епідеміологічної карти: «5» - 14 балів, «4» - 11,2 бали, «3» - 8,4 бали, «2» - 0 балів. За змістовний модульний контроль 1 студент максимально може отримати 12 балів, мінімально необхідний бал 7,2. Максимальна кількість балів за поточну навчальну діяльність студента - 120. Студент допускається до підсумкового модульного контролю при умові виконання вимог навчальної програми та в разі, якщо за поточну навчальну діяльність він набрав не менше 72 бали: не менше 63,6 балів під час практичних занять та 8,4 бали за захист епідеміологічної карти. Підсумковий модульний контроль проводиться відповідно до розкладу наприкінці циклу. Оцінка за підсумковий модульний контроль виставляється в традиційній 4 бальній системі оцінювання з подальшим переводом в бали, при цьому оцінці «5» відповідає 80 балів, «4» - 64 бали, «3» - 48 балів, «2» - 0 балів. Підсумковий модульний контроль зараховується студенту, якщо він набрав не менше 48 з 80 балів. Загальна оцінка за дисципліну складається із суми набраних балів за поточну успішність та складання ПМК. Заохочувальні бали додаються до оцінки з дисципліни - за індивідуальний дослідницький проєкт (захист студентської наукової роботи 12 балів, виступ на конференції 5, стендова доповідь - 4, тези доповідей 4 бали), за перемогу на студентській олімпіаді - 18 балів, друге місце - 16, третє місце - 12 балів. Загальний бал з дисципліни не може перевищувати 200.

Політика щодо дедлайнів та перескладання

У випадку незадовільного результату студент має право двічі перескласти семестровий екзамен – перший раз екзаменатору, призначеному завідувачем кафедри, другий – комісії, яка створюється деканатом. Перескладання екзамену здійснюється за окремим графіком, який затверджується деканатом. Студенти, які не з'явились на екзамен без поважної причини, вважаються такими, що отримали незадовільну оцінку. Відмова студента виконувати екзаменаційне завдання атестується як незадовільна відповідь. Студент має право одержати пояснення щодо отриманої оцінки.

Політика щодо оскарження результатів оцінювання

Оскарженню можуть підлягати результати оцінювання з модульних та семестрових атестацій. Для цього здобувач має подати апеляцію на ім’я директора/декана у день проведення атестаційного заходу чи після оголошення результатів його складання, але не пізніше наступного робочого дня. За розпорядженням директора створюється комісія з розгляду апеляції. За рішенням апеляційної комісії оцінка може змінюватися у разі встановлення порушень під час проведення атестацій.

Політика щодо академічної доброчесності

Всі роботи, визначені регламентом, повинні бути виконані здобувачем самостійно. Під час виконання письмового модульного або підсумкового контролю списування заборонене. Роботи здобувача вищої освіти не повинні містити плагіату, фактів фабрикації та фальсифікації списування. Під час вивчення дисципліни неприпустимими також є інші прояви академічної недоброчесності, перелік яких визначено Кодексом академічної доброчесності університету. У разі, якщо викладачем виявлено порушення академічної доброчесності з боку здобувача вищої освіти під час вивчення навчальної дисципліни, викладач має право вчинити одну з наступних дій: - знизити на величину до 40% включно кількість балів, отриманих при виконанні завдання на практичному занятті; - надати рекомендації щодо доопрацювання обов’язкового домашнього завдання із зниженням підсумкової кількості отриманих балів на величину 25% включно; - не зараховувати обов’язкове домашнє завдання без надання права його перероблення; - призначити перескладання письмового модульного або підсумкового контролю із зниженням підсумкової кількості отриманих балів на величину до 15% включно; - відмовити в перескладанні письмового модульного або підсумкового контролю.

Примітка.
Структура І-го туру олімпіади з епідеміології і принципів доказової медицини:

- 100 % виконання навчального плану;
- середній бал з практичних та підсумкових занять – максимальний бал 5;
- комп’ютерне тестування (50 запитань) – максимальний бал 5;
- розв’язання ситуаційних завдань “Крок 2” (два завдання) – максимальний бал 10;
- практичні навички – максимальний бал 5.
Максимальна кількість балів, яку може набрати студент у першому турі олімпіади - 25.
Студенти, які вибороли І, ІІ, ІІІ місця - звільняються від заліку, отримані оцінки додаються до поточної.

Останнє оновлення (П'ятниця, 06 жовтня 2023, 11:50)