Регламент КМРС з дисципліни "Інфекційні хвороби"

Регламент КМРС з дисципліни "Інфекційні хвороби"

Передбачено вивчення інфекційних хвороб, структурованих на змістові модулі як логічно завершених частин навчальної програми.

Політика щодо відвідування

Студент має відвідати 100 % практичних та лекційних занять. У випадку пропуску занять студент повинен відпрацювати пропущене заняття відповідно до розкладу відпрацювання, затвердженому на кафедрі за наявності відповідного розпорядження деканата.

Політика оцінювання

При оцінюванні знань, студенту за кожну годину практичного заняття присвоюється максимум 5 балів (оцінка виставляється в традиційній 4-х бальній системі оцінювання). Максимальна кількість балів, яку студент може отримати на практичних заняттях протягом навчального року – 100. Кількість балів студента вираховується за формулою: середнє арифметичне число із успішності поточних оцінок помножити на 20. За написання та захист історії хвороби присвоюються такі бали: «5» - 5 балів, «4» - 4 бали, «3» - 3 бали, «2» - 0 балів. Загалом за історію хвороби та за діагностичне тестування студент може максимально отримати по 10 балів, при цьому необхідний мінімум складає по 6 балів. Максимальна кількість балів за поточну навчальну діяльність студента - 120. Мінімальна (допуск до заліку) - 72 бали (60 балів за поточну успішність і по 6 балів за історію хвороби та тестування). Практично - орієнтований диференційований залік проводиться відповідно до розкладу наприкінці семестру. Оцінка за залік виставляється в традиційній 4 бальній системі оцінювання, при цьому, в цілому, оцінці «5» відповідає 80 балів, «4» - 64 бали, «3» - 48 балів, «2» - 0 балів, із них - оцінка за практичну та теоретичну підготовку складає по 40% від загальної суми балів контролю і відповідає - “5” – 32 бали, “4” – 25,6 балів, “3” – 19,2 бали “2” – 0 балів. Оцінка за тестування складає 20%, що відповідає –“5” – 16 балів, “4” – 12,8 балів, “3” – 9,6 балів “2” – 0 балів. ПМК зараховується студенту, якщо він набрав не менше 48 балів з 80. Загальна оцінка за дисципліну складається із суми набраних балів за поточну успішність та складання ПМК. Заохочувальні бали додаються до оцінки з дисципліни - за індивідуальний дослідницький проєкт балів, виступ на конференції 5, стендова доповідь - 4, тези доповідей 3 бали), за підготовку мультимедійних презентацій 5 балів. Максимальна кількість цих балів не повинна бути більше 12, а загальний бал з дисципліни не може перевищувати 200.

Політика щодо дедлайнів та перескладання

У випадку, коли здобувач отримав незадовільну оцінку за практично - орієнтований диференційований залік, він повинен перескласти його на 21 тижні у вигляді тестування. Максимальна оцінка, яку може отримати здобувач за підсумковий модульний контроль (ПМК) - «3». Оцінка з дисципліни, яку здобувач отримує після перескладання ПМК, визначається як сума балів за поточну успішність та 48 балів за ПМК. У разі, коли здобувач знову не пересклав ПМК - друге перескладання проводиться у вигляді тестування в присутності комісії. Максимальна оцінка, яку він може отримати за ПМК - «3». Після другого перескладання ПМК всі поточні бали, які отримав студент з дисципліни, анулюються. Загальна оцінка за дисципліну, яку студент може отримати після 3-го перескладання ПМК не може бути більше «3», що відповідає 120 балам. Здобувач повинен перескласти ПМК до початку наступного семестру.

Політика щодо оскарження результатів оцінювання

Оскарженню можуть підлягати результати оцінювання з модульних та семестрових атестацій. Для цього здобувач має подати апеляцію на ім’я директора/декана у день проведення атестаційного заходу чи після оголошення результатів його складання, але не пізніше наступного робочого дня. За розпорядженням директора створюється комісія з розгляду апеляції. За рішенням апеляційної комісії оцінка може змінюватися у разі встановлення порушень під час проведення атестацій.

Політика щодо академічної доброчесності

Всі роботи, визначені регламентом, повинні бути виконані здобувачем самостійно. Під час виконання письмового модульного або підсумкового контролю списування заборонене. Роботи здобувача вищої освіти не повинні містити плагіату, фактів фабрикації та фальсифікації списування. Під час вивчення дисципліни неприпустимими також є інші прояви академічної недоброчесності, перелік яких визначено Кодексом академічної доброчесності університету. У разі, якщо викладачем виявлено порушення академічної доброчесності з боку здобувача вищої освіти під час вивчення навчальної дисципліни, викладач має право вчинити одну з наступних дій: - знизити на величину до 40% включно кількість балів, отриманих при виконанні завдання на практичному занятті; - надати рекомендації щодо доопрацювання обов’язкового домашнього завдання із зниженням підсумкової кількості отриманих балів на величину 25% включно; - не зараховувати обов’язкове домашнє завдання без надання права його перероблення; - призначити перескладання письмового модульного або підсумкового контролю із зниженням підсумкової кількості отриманих балів на величину до 15% включно; - відмовити в перескладанні письмового модульного або підсумкового контролю.


Примітки.
1 Закінчення 9 семестра - залік із внесенням оцінки у відомість! (бали отримані під час практичних і підсумкових занять: (ЗМ1+ЗМ2)*3,85=залік)
2 Допуск до іспиту включає: комп’ютерне тестування (50-100 теоретичних питань) та розв’язання практичних завдань. Практичне завдання включає: огляд хворого, складання плану обстеження хворого, плану лікування з обов’язковим виписуванням рецептів.
3 Самостійна робота студентів, яка передбачена в темі поряд із аудиторною, оцінюється під час поточного контролю теми на відповідному занятті. Засвоєння тем, які виносяться лише на самостійну роботу, контролюється під час підсумкового модульного контролю.
4 Індивідуальна робота у формі написання схеми диференціальної діагностики та алгоритму обстеження хворого виконується студентами впродовж змістових модулів. Кожна індивідуальна робота оцінюється у 3 бали.
Поточний контроль здійснюється на кожному практичному занятті відповідно конкретним цілям теми і включає стандартизовані форми контролю теоретичної підготовки та контроль професійних умінь. Поточний контроль включає оцінювання початкового рівня знань (усне або письмове експрес-опитування, тестовий контроль з використанням тестових завдань формату А), оцінювання основного етапу практичного заняття (контроль професійних умінь під час курації хворих, вирішення типових ситуаційних задач), оцінювання кінцевого рівня знань на занятті (вирішення ситуаційних задач III рівня, інтерпретація результатів лабораторних та інших методів обстеження хворого).
5 Підсумковий річний контроль (іспит) здійснюється по завершенні вивчення всіх тем модуля. До підсумкового річного контролю допускаються студенти, які відвідали усі передбачені навчальною програмою з дисципліни аудиторні заняття, та при вивченні модуля набрали кількість балів, не меншу за мінімальну. Студенти, які не виконали завдання „написання історії хвороби”, або отримали за неї „2” за традиційною шкалою, не допускаються до підсумкового модульного контролю навіть за умови відсутності пропусків аудиторних занять і незалежно від кількості набраних впродовж модуля балів.
6 Підсумковий річний контроль (іспит) передбачає:
Іспит: розв’язання ситуаційних завдань (40 балів), співбесіда (40 балів).
Підсумковий річний контроль вважається зарахованим, якщо студент набрав не менше 50 балів з можливих 80.
7 Крім обов'язкової ІРС, що висвітлена в календарно-тематичному плані, передбачена інша форма ІРС:
участь у студентському гуртку з підготовкою студентської роботи (публікація тез) + 4 бали до підсумкової оцінки в балах;
виступ на студентській конференції + 4 бали до підсумкової оцінки;
призове місце в олімпіаді студентів - за 1 призове місце + 16 балів, за 2-е + 14 балів, за 3-е місце + 12 балів до підсумкової оцінки.
8 Структура І-го тура олімпіади з інфекційних хвороб:
- середній бал з практичних та підсумкових занять – не менше 4;
- комп’ютерне тестування з вивчених тем (50 запитань) – максимальний бал 5;
- розв’язування ситуаційних завдань “Крок 2 “ (завдання з вивчених тем, письмове тестування) – максимальний бал 5;
- практичні навички: огляд і обстеження хворого, формулювання та обґрунтування попереднього діагнозу, складання плану обстеження, призначення лікування, - максимальний бал 5.

Останнє оновлення (Вівторок, 23 травня 2023, 10:07)