ЛАСКАВО ПРОСИМО!
Кафедра інфекційних хвороб з епідеміологією.
Україна, м. Суми, 40021
вул. 20 років Перемоги, 15.
Тел.: +38 (0542) 65-52-94
E-mail: info@kinf.sumdu.edu.ua
- ВУ конференція "Інфекційні хвороби в практиці лікаря - інтерніста: сучасні аспекти
- ГО "Всеукраїнська асоціація інфекціоністів"
- ГО "Аоціація інфекціоністів Сумщини"
- Facebook кафедри інфекційних хвороб з епідеміологією Сум ДУ
- Telegram-канал кафедри інфекційних хвороб з епідеміологією Сум ДУ
- Youtube-канал кафедри інфекційних хвороб з епідеміологією Сум ДУ
- Персональні сторiнки викладачiв СумДУ
- Інфекційні хвороби /6-й курс/
- Актуальні проблеми ВІЛ-інфекції /6-й курс/
- Електронний архів СумДУ (eSSUIR)
- Електронні версії журналу "Інфекційні хвороби"
- Infectious Diseases
- Easy Auscultation
Календарно-тематичний план з Інфекційних хвороб
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ЛЕКЦІЙ З ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ, V КУРС, 2021/2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
МЦ.м 701 – 711, ПД.м 701
№ п/п |
Тема лекції |
Тривалість (год.) |
Лектор |
Онлайн. Дата. Час |
1 |
2 |
Чемич М. Д.
|
04.09.21 1000-1120 |
|
2 |
Загальна характеристика групи хвороб з фекально-оральним механізмом передачі. Сальмонельози. |
2 |
Чемич О. М.
|
07.09.21 930-1050 |
3 |
Загальна характеристика групи хвороб з повітряно-крапельним механізмом передачі. Грип. |
2 |
Чемич М. Д.
|
07.09.21 800-920 |
4 |
Загальна характеристика групи хвороб з гемоконтактним механізмом передачі. Вірусні гепатити В, С, D. |
2 |
Чемич М. Д.
|
09.09.21 800-920 |
5 |
2 |
Чемич М. Д. |
09.09.21 930-1050 |
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ. V КУРС, 2020/2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК |
||||
ЗМ 1. Введення в інфектологію. Інфекційні хвороби з фекально-оральним механізмом передавання |
||||
Види порушень водно-електролітного балансу. Дегідратаційний шок. холера тестові завдання |
||||
Иерсиніози (Кишковий, псевдотуберкулез) тестові завдання Ботулізм тестові завдання |
||||
скласти схему диференціальної діагностики кишкових інфекційних хвороб |
||||
ЗМ 2. Інфекційні хвороби з повітряно-крапельним механізмом передачі |
||||
Диференціальна діагностика синдрому «ангіна» тестові завдання |
||||
Підсумкове заняття змістовного модуля 2 |
||||
скласти схему диференціальної діагностики інфекційних екзантем |
||||
17 |
Загальна характеристика вірусних гепатитів. Клінічна характеристика вірусних гепатитів з фекально-оральним механізмом передачі. ВГА. ВГЕ тестові завдання |
2 / |
||
18 |
Клінічна характеристика гострих вірусних гепатитів з парентеральним механізмом передачі. Гострий ВГВ. Гострий ВГD. Вірусний гепатит С. Хронічні вірусні гепатити. Поняття про вірусні гепатити G, SEN, TTV. Поняття про фульмінантному вірусному гепатиті тестові завдання |
2 / |
||
19 |
Лабораторна діагностика гострих вірусних гепатитів. Диференціальний діагноз вірусних гепатитів. Лікувальна тактика. Медична допомога хворим на догоспітальному етапі тестові завдання |
2 / |
ГТ1, КУКл | |
20 |
ВІЛ-інфекція. СНІД-асоційовані інвазії та інфекції Тестові завдання |
2 / |
ГТ1, КУКл | |
21 |
Підсумкове заняття змістовного модуля 3 |
2 / |
ГТ1, КУКл | |
Тема для індивідуальної СРС: курація (написання історії хвороби);
|
||||
ЗМ 4. Інфекційні хвороби з трансмісивним механізмом передачі |
22 |
Загальна характеристика інфекційних хвороб із трансмісивним механізмом передачі. малярія тестові завдання Синдром тривалої лихоманки невідомого генезу. Бруцельоз. сепсис тестові завдання |
2 / |
|
23 |
Трансмісивні хвороби, які передаються через укуси кліщів: кліщовий енцефаліт, хвороба Лайма тестові завдання |
2 / |
||
24 |
Рикетціози. Загальна характеристика рикетсіозів. Епідемічний висипний тиф і хворобу Брілла. Ку-лихоманка. Марсельська лихоманка тестові завдання |
2 / |
||
25 |
Лейшманіози |
2 / |
||
26 |
Арбовірусні інфекції: лихоманка Денге, гарячка паппатачі тестові завдання |
2 / |
||
27 |
Підсумкове заняття змістового модуля 4 |
2 / |
||
Тема для індивідуальної СРС: скласти алгоритм обстеження хворого з тривалою лихоманкою |
||||
ЗМ 5. Інфекційні хвороби з раневим і множинними механізмами передачі |
28 |
Інфекційні хвороби з переважним ураженням нирок: лептоспіроз, ГГНС. ОПН тестові завдання |
2 / |
|
29 |
Геморагічні лихоманки: жовта, Конго-Крим, Марбург, Ебола, Ласса тестові завдання |
2 / |
||
30 |
Інфекційні хвороби з переважним ураженням нервової системи: сказ, правець тестові завдання |
2 / |
||
31 |
Инфекционные хвороби з переважним ураженням шкіри: бешиха, еризипелоїду, феліноз. Хвороба від укусу щурів тестові завдання |
2 / |
||
32 |
TORCH-інфекції. Токсоплазмоз |
2 / |
||
33 |
Карантині і особливо небезпечні інфекції. Чума. Туляремія. Сибірська виразка. натуральна віспа |
2 / |
||
34 |
Захист історії хвороби |
2 / |
||
35, 36 |
Комп'ютерне тестування. Практичні навички |
2 / |
||
ПРИМІТКА. 1. При випаданні заняття (свята і т.п.) теми, які виносилися на це заняття, вивчаються самостійно і включаються в підсумкове (виставляється оцінка, отримана на підсумковому занятті). Підсумкові заняття не випадають. 2. Дні відпрацювань пропущених практичних занять та консультацій - середовище (початок в 1600) і субота (початок в 900), тривалість - 80 хв. Відпрацювання здійснюється протягом терміну, встановленого нормативами і деканатом при наявності дозвільних документів. На відпрацювання необхідно попередньо онлайн записатися, вказавши тему і дату пропуску. Графіки відпрацювань, консультацій, курації, захисту історії хвороби, здачі практичних навичок. 3. Припущення лекції відпрацьовуються лектору або завідувачу кафедри. Відпрацювання здійснюється шляхом написання реферату, який висвітлює і розкриває тему лекції (можливе створення мультимедійних навчальних презентацій, які можна відправити E-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду ) |
Останнє оновлення (Середа, 24 листопада 2021, 20:22)